Fout adres.
Komt u erachter na verzenden dat uw adres niet klopt en het pakket ter retour word gestuurd? Dan zullen wij het besteedde bedrag terug storten exclusief de verzendkosten! De retours zijn op de kosten van het bedrijf! Wilt u liever dat het pakket opnieuw wordt verstuurd? Dan zullen wij de bezorgkosten opnieuw in rekening brengen.
Bestelling Fout.
Bij fouten van uw bestelling zullen wij de kosten van het product terug storten op de huidige rekening.
Let op! Bij een grote bestelling fout [Boven de €15] zullen wij de producten die missen opnieuw opsturen!
Vertragingen.
Hou er rekening mee dat er vertragingen kunnen oplopen! Als het voorkomt, graag ons mailen via info@edsnack.nl met uw voornaam en ordernummer. Wij zullen dan een onderzoek starten dat 1 tot 5 werkdagen kan duren! Na het onderzoek wordt het meestal bezorgd, is dat niet het geval dan kunnen wij een nieuw pakket opsturen of uw besteedde bedrag terug storten (inclusief verzendkosten)!
© 2024 www.edsnack.nl - Powered by Shoppagina.nl